Obchodní podmínky se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, konkrétně do ust. § 1751 a následujících občanského zákoníku.

Objednávky služeb a produktů jsou přijímány e-mailem nebo pomocí rezervačního systému na www.dansvoboda.cz.

Závazná objednávka vzniká odesláním žádosti o rezervaci online formulářem nebo emailem, případně objednávkou produktu z webového rozhraní. Svou objednávkou klient stvrzuje přijetí těchto obchodních podmínek a souhlas s nimi.

Rezervace účasti na kurzech a workshopech

Po zaslání objednávky klient zaplatí rezervační poplatek, splatný nejpozději do 5ti pracovních dnů na účet poskytovatele nebo osobně v hotovosti.

Zpracování osobních údajů

Poskytoval Daniel Svoboda (IČO: 7210060176) získává ke zpracování osobní údaje klienta: jméno, příjmení, e-mailovou adresu a telefonní číslo. Ochrana těchto osobních údajů podléhá nařízením Evropského parlamentu a rady EU č. 2016/679.

Vznik smluvního vztahu

Smluvní vztah mezi zákazníkem a dodavatelem vzniká potvrzením souhlasu s obchodními podmínkami zákazníkem a následným uhrazením “Rezervačního poplatku” v online formuláři na www.dansvoboda.cz.

Zrušení rezervace, odstoupení od smlouvy

V případě, že dojde ke zrušení kurzu nebo workshopu ze strany poskytovatele, bude rezervační i další úhrady související s workshopem vráceny objednateli v plné výši. Pokud se klient rozhodne z jakýchkoliv důvodů odstoupit od objednávky po uhrazení rezervačního poplatku, je povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit poskytovali.

Po uhrazení rezervačního poplatku již není možné účast na workshopu či kurzu zrušit a požadovat vrácení tohoto ani jiných poplatků. Poskytovatel podnikne veškeré vhodné kroky a součinnost ve snaze nahradit klienta jiným. Pokud se podaří uvolněné místo zaplnit, poskytoval rezervační i další uhrazené poplatky v plné výši vrátí.

Platební kalendář

Rezervační poplatek je splatný v momentě rezervace služby na bankovní účet poskytovatele nebo osobně v hotovosti do 5ti pracovních dnů. Zbylá část je doplacena vždy na účet poskytovatele ve dvou splátkách tak, jak je uvedeno na stránce produktu. Celková cena za službu musí být v každém případě zaplacena nejpozději 30 dní před datem začátku konání služby. V případě, že zákazník nedoplatí 100% ceny v daném termínu, je tato skutečnost automaticky považována za odstoupení od kupní smlouvy. V takovém případě nevzniká klientovi žádný nárok k účastni na workshopu nebo kurzu ani na vrácení již uhrazených poplatků a záloh.

Souhlas s poskytnutím fotografií

Během praktických workshopů a kurzů mohou vzniknout fotografie účastníků. Pokud si klient nepřeje, aby jeho fotografie byly zveřejněny, je nutné o tom fotografa předem informovat - písemně na email dan.svoboda@mac.com. Pokud tak klient neučiní je rozuměno, že poskytovali uděluje souhlas se zveřejněním takových fotografií za marketingovými účely.

Daniel Svoboda

dan.svoboda@mac.com

+420 602 302 355

ICO: 49236865 DIC: CZ7210060176

141 00 Postupická 2954, Praha 4

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku. Plátce DPH.

Bankovní účet číslo: 745049001/5500

IBAN: CZ7955000000000745049001

SWIFT: RZBCCZPP

Raiffeisenbank a.s.